TILAUSOHJEET
1. Tilaaminen
Suosittelemme kauppaan rekisteröitymistä, koska se on hyödyllistä, mutta ei suinkaan pakollista.

Rekisteröityneenä asiakkaana:
• sinun ei tarvitse jatkossa kirjoittaa uudelleen yhteystietojasi vaan verkkokauppa muistaa sinut.
• voi keskeyttää tilaamisen ja sulkea tietokoneen menettämättä ostoskoriaan. Uudelleen kirjautuessa hän voi jatkaa ostoksiaan siitä mihin viimeksi jäi.
• voit nähdä tilaushistoriasi

Ostaminen huopakaupasta on helppoa! Kun löydät tuotteen, jonka haluat ostaa klikkaat vain Lisää ostoskoriin –painiketta ja tuote siirtyy ostoskoriin. Voit myös merkitä tuotteen kohdalle ruutuun määrän, jos haluat enemmän kuin yhden. Joitain tuotteita on saatavana rajoitettu määrä. Ostoskorin sisältöineen näet sivun ylälaidassa oikealla. Voit jatkaa tuotteiden etsiskelyä ja lisätä niitä aina halutessasi ostoskoriin.
Muokkaa ostoskoria –painikkeella pääset muuttamaan määriä ja poistamaan ostoksia.
Jos ostoskorissasi on jonkin tuotteen määrä pienempi kuin tilasit, se merkitsee, että varastossa ei ole tilaushetkellä haluamaasi määrää. Kysy asiakaspalvelusta, milloin täydennystä tulee.
Tilaa –painikkeella pääset tilaamaan tuotteet.

2. Asiakastiedot
2.1 Uusi asiakas
Halutessasi voit luoda tilauksen aikana tunnuksen, jolla tilaamisesi meiltä jatkossa helpottuu. Se ei ole välttämätöntä.

2.2. Vanha asiakas
Jos olet jo rekisteröitynyt asiakas, kirjaudu sisään niin tilauksesi on jo melkein valmis.
Asiakastiedot
Asiakastiedot toimivat laskutusosoitteenasi. Erillinen toimitusosoite on mahdollista määritellä myöhemmin. Muista antaa toimiva sähköpostiosoite sekä puhelinnumero.
Toimitus toiseen osoitteeseen, esim. lahjaksi
Anna erillinen toimitusosoite mikäli se poikkeaa asiakastiedoistasi.

3. Toimitustapa
Tilauksesi tuotteet voidaan toimittaa seuraavilla toimitustavoilla: Kirje 1,50€, Pieni paketti 5,00€, Iso paketti 7,50€. Yksi Pilkku-koru kulkee kirjeenä. Ohjelma valitsee edullisimman lähetystavan painon mukaan.

4. Tilauksen lähetys ja maksaminen
Tarkista vielä ettei tilauksesi tiedoissa ole virheitä ja hyväksy tilaus.
Tässä vaiheessa voit vielä muuttaa toimitus- ja maksutapaa. Jos käytössäsi on alennuskoodi voit lisätä sen klikkaamalla. Tallenna –painikkeella aktivoit koodin.

Lisätietoja-ruutuun voit kirjoittaa viestiä huopakauppaan päin.

Ennakkolasku

Jos valitset maksutavaksi ennakkolaskun saat tilaamistasi tuotteista sekä toimituskuluista sähköpostiisi ennakkolaskun 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksestasi. Ennakkolaskulla tilatuilla tuotteilla on 14 vrk maksuaikaa. Mikäli et ole saanut sähköpostiisi ennakkolaskua 3 arkipäivän kuluttua tilauksesi tekemisestä ole heti yhteydessä asiakaspalveluumme! Valitsemalla maksuvaihtoehdoksi ennakkolaskun sitoudut noudattamaan ennakkolaskutuksen ehtoja. Tilaamasi tuotteet pidetään sinulle varattuina 14 vrk:n ajan.

Verkkomaksu

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja laskun. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin ja sen lisäksi tarjoaa maksajille ilmaisen ostoturvan. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Valittuasi Checkout-maksutavan verkkokaupassamme, siirryt seuraavaksi sivulle, jolla voit valita oman pankkisi pankkipainikkeen ja suorittaa verkkomaksun heti. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!
Huomaa, että luottokorttimaksu ei ole mahdollista.
Lopuksi lue toimitusehdot. Sähköpostiisi saapuu tilausvahvistus.

5. Tilausseuranta

Kirjaudu tilausseurantaan
Näet tilaukseksi antamalla tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Tilausnumeron löydät tilausvahvistuksesta, jonka olemme lähettäneet sähköpostitse.
Posti ei toistaiseksi lähetä paketeista seurantakoodia. Voit pyytää seurantakoodin meiltä puhelimitse tai sähköpostitse. Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostina, sen jälkeen kun Itella Economy lähetys on saapunut vastaanottajan Itellan toimipisteeseen noudettavaksi. Vastaanottajaa muistutetaan sähköpostitse noutamattomasta lähetyksestä kaksi kertaa.