IMITUSEHDOT
1. Tilauksen sitovuus

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Sähköpostilla tulleen tilausvahvistuksen jälkeen tilaus on sitova.
Asiakas on velvollinen seuraamaan sähköpostiaan. Huom! Jos et saa tilausvahvistusta, on jokin mennyt pieleen. Ota yhteys asiakaspalveluumme! huopakauppa @ suomi24.fi, p. 045 215 1669

2. Hinnat

Tuotteiden hinnat on mainittu tuotekuvauksen yhteydessä. Toimituskuluja ei peritä. Postiennakolla ei toimiteta. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

3. Toimitus

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Toimitusaika: tilaukset lähetetään yleensä kahden ja viimeistään viiden päivän välein.
Tilaukset toimitetaan Itellan kautta. Toistaiseksi toimitamme vain Suomeen.

4. Maksuehdot

Tilaus maksetaan joko ennakkolaskulla tai verkkomaksulla.
Käytössä on Checkout™ -verkkomaksupainikkeet. Käytössä ovat suomalaiset verkkopankkimaksut.
Checkout Finland Oy • PL 322 33101 Tampere • Y-tunnus 2196606-6

5. Palautukset ja vaihdot

Kaikilla tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus lähetyksen noutamisesta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi
• sekä kopio Huopakaupan tilausvahvistuksesta tai lähetteestä
• mainitse postissa, että kyseessä on asiakaspalautus
• pyydä virkailijalta kuitti palautuksesta!

ASIAKASPALAUTUKSET OSOITTEESEEN:
Huopakauppa Maija Korpimo
Vaajalinnantie 3
40800 VAAJAKOSKI

Tuotteiden pitää olla palautettaessa käyttämättömiä. Tuotteet on palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan.. Tuotteissa ei saa olla minkäänlaista tupakan, hajuveden tms. tuoksua tai lemmikkieläimen karvoja. Jos tuote ei vastaa em. ehtoja, emme hyvitä tuotteen hintaa.
Kaikki vaihdot käsitellään uutena tilauksena, tilaamalla uusi tuote suoraan kaupasta.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Huomioithan, että asiakaspalautukset kulkevat kakkosluokan postina ja kestävät hieman kauemmin kuin tavallinen ykkösluokan posti. Toimituskuluja ei palauteta, koska maksu on aina sama riippumatta tilattujen tuotteiden määrästä.

6. Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Mikäli paketti on vaurioitunut, asiakkaan tulee tarkistaa tuotteiden kunto postivirkailijan läsnäollessa. Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, tulee asiakkaan tehdä heti postissa asiasta vahinkoilmoitus. Voit ottaa tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme.

7. Reklamaatio

Jos asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi asiakaspalveluumme (p. 045 215 1669), jotta voimme sopia korvauksen yksityiskohdista.

8. Ylivoimainen este

Huopakauppa ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy ylivoimaisen esteen vuoksi (Force Majeur).
Huopakauppa ei vastaa sivustolla mahdollisesti olevasta virheellisestä hinta- tai varastotiedosta ja pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.